Proteinrik mat

Har tänkt att bli bättre med maten igen, har ju varit sådär när man inte har haft riktigt kök. Har inte orkat träna heller.
 
Tyvärr står allt stilla. Vi väntar på vinkylen och våra luckor.
Sedan har vi varit sjuka här och jag är fortfarande dålig. Det har nu satt sig i bihålorna. Jag hade som plan att vila upp mig ordentligt i helgen. Meeen det sket sig.
 
Hunden väckte mig 1ggr i timmen från kl:22:35 igår fram till 8:45 idag. Spydde, diarre och det sluta aldrig. Hållt på ända till nu ikväll kl 20:00.
Hon hann inte ut så det blev även inne olyckorna hände och så klart är inte mannen hemma utan i Örebro och jagar.
Jag är helt slut sovit lite från då 9 till 12:20. Jag hoppas jag får sova inatt. Hon har inte fått mat idag så det kan ju inte komma ut mer nu tycker jag.
 
Såå de planer jag hade blev inte riktigt som jag tänkt mig. 
Men har läst på lite med bättre proteinrik mat fast denna info visste jag redan. Men kanske kul för er att läsa.
Bra att ha lite stöd att läsa sig till. Bättre med naturligt protein än pulverform.