Vår eller vinter

Ja man vet inte riktigt var man står idag.
Det har varit dagar med vårkänslor, vårlökarna sticker upp och man tror att det är vår.
Samtidigt möttes man igår morse med total snökaos med bilar och bussar som kört av vägen och ligger i dikena.
Tror vi får vänta lite till innan vi kan hojta till med våren.
 
Har varit frånvarande vid bloggen en bra tid då det är mycket instagram som gäller.
Vilka sociala medier är mest aktivitet kring.
Tror instagram då det är lätt att vid en snabbare paus i vardagen klicka in på instagram än på en blogg.
 
Även för den som lägger ut är det snabbare att få ut sitt budskap via instagram än bloggen.
 
Jag väntar med spänning på min julklapp...............min nya bil.
Kommer i April och är tacksam att inte få den tidigare, vill inte det första jag gör att köra ut en sprillans ny bil i snöslask hihih.
Men längtar sååå.
 
På vårt företag har det hänt mycket och händer fortfarande.
Vi har slagit ihop våra två bolag till ett och står idag frågandes vad ska det heta.
Hur ska hemsidan se ut, logga mm.
Vi har gått in med ett samarbeta med ett kommunikationsbyrå i Göreborg som ska hjälpa oss med detta.
Nytt affärssystem är på gång, kommer bli bra då jag kommer köra bolaget i samma affärssystem som jag kör med 2 andra bolag idag.
Ordning och reda och vi städar upp för 2019-2020.
Förändring gör mycket för att man ska få en ny kick och en ny glöd efter många år med samma rutiner, samma utseende, måste förnya och följa trenderna.
Kommer bli spännande att se slutresultatet.