Skratta eller gråta

Idag var en förväntas dag. Det var dags för vår bänkskiva i sten att monteras. De kom vid 08:30, börjar packa ut. Sågar ut i skåpet för vasken , sedan händer inte mer. Blir tyst och jag hör de diskutera. De börjar ringa och efter ett tag kommer de till mig och meddelar att stenen sprack vid vasken. Jag blev alldeles matt.
De hade ringt fabriken direkt och de har nu satt igång med en ny sten. Prio 1. Men det betydde oxå att de kunde inte göra mer idag. Den måste läggas först. Så nu står resten av stenarna på uppfarten. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag hoppas de ringer och talar om att de kommer direkt i morgon bitti.
 
 
Trodde jag ja!!!!
 
 
 
 
 
 
Idag önskade jag att jag var en hund. Sover gott som vanligt och ingen aning att allt gick åt helvete idag haha