Huvudvärk och ren trötthet

Förra veckan var ingen bra vecka, hade huvudvärk från helvetet hela veckan, suttit i även i helgen och känner av den idag med.
Kan vara att jag sover skitdåligt rent ut sagt, hunden ska vakna efter 1,5 timme och ska ut, börja ta på en att inte få sova en hel natt.
Samtidigt har min kroniska sjukdom spelat mig ett spratt, tycker jag blir sämre och sämre.
Ska kontakta gyn igen och se vad de säger, det får nog bli en operation för att det ska bli bra.
Men vill ju helst inte operera mig, öppnar de mig som de fick göra förra gången så tog det 6 månader innan jag var bra igen så därför går man och drar på det och hoppas att det ska går över.................men tyvärr gör det inte det.
 
Men i fredags kom i alla fall våra efterlängtade sängbord från MIO, tjoho.
Monterade dem i fredags och nu känner jag mig nöjd i sovrummet, ska bara ha lite i fönsterna för insynskydd.
 
 
 
I Lördags gjorde jag en efterlängtad rätt med pasta och heta räkor............så gott det var, åt tills jag holt på att spricka hihihi.