Lyxspa

Så nöjd jag blev med badrummet, värt att vänta på.
2 rörmokare jobbade hela dagen för att koppla in allt.
Nu har vi spegelskåpet som ska upp på väggen ovanför vasken som ska upp samt ett hög skåp som vi ska ha bredvid massagebadkaret. Lite handukskrokar och toarullshållare.
Lite snygga assessorer som tandborsthållare snygga flaskor till tvål.
Känns som ett lyxhotells badrum när jag kliver in. 
Klart det har kostat med och jag tycker det är värt varenda krona.
 
Jag fick nypa mig i armen flera gånger igår, är det verkligen så bra om vi hade tänkt oss, ja och ännu bättre.
Färgen på skåpen blev precis som jag ville ha de och vasken enorm och så stilren och cool.
 
 
Badrum innan vi flyttade in
Innanför den dörren flyttade vi och gjorde en stor dusch, så jäkla värt och mer användbart.
 
 
Och nu......
Vårt lyxbadrum.
 
Skillnad va?!?!
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Superlyxigt!! Riktig bra färgval samt stilrent och ljust

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

Svar: Tack ska du ha :o)
koksbloggen.blogg.se

#3 - - Anonym:

Wow vilket läckert badrum!!!

Svar: Tackar :o)
koksbloggen.blogg.se