Sista dagen som mörkhårig

Idag ska jag till frissan direkt efter jobb.
Nu ska det mörka bort, testade ju detta nu över hösten, men känner inte att jag trivs i att vara så mörk. Jag känner mig blek, platthårig och ser hård ut i ansiktet.
 
Jag kommer inte att kunna bli helt ljus idag efter en gång, detta får nu succesivt bli ljusare för vare gång och då är det ju läge att börja nu så jag kan vara normal till sommaren.
Ska bli spännande att se , har hittat en ny frisör ska vara den bästa i stan, så hoppas det och att jag inte blir grönhårig som den gången jag provade en frissa precis efter jag flyttat.
 
Men dessa ser mer seriösa ut och jag hade ju själv inte valt den frissan som jag hamnade hos, det var ju en som skickade mig dit när jag gjorde mina naglar. Hade jag googlat hade jag inte gåt dit om jag visst hur det såg ut.
Jag vill inte bli helt ljushårig heller utan tänker mig ungefär som denna tjejen har, helt underbart hår och färgen är precis som jag skulle vilja ha det, se om de lyckas.