Briliant smile

Igår var det dags för att blekta tänderna med Briliant Smile.
Först rensade hon bort från tandsten och slipade lite på ytan, sedan var det dags för blekningen.
Först fick jag sitta i 20 min sedan tog hon bort det sedan var det 20 min till sedan togs det bort, sedan tog hon en extra starkt på 10 min.
Den sista kan jag säga att det kändes, det kändes nästan som det bubblade på tänderna och det började isa i underkäkens tänder, det var de sämsta sista 10 minuterna, annars var det helt ok.
Men igår när jag kom hem isade fortfarande i underkäkens tänder, tur det var på kvällen och att jag skulle lägga mig strax för natten.
Idag känns inget, jag köpte med mig special tandkräm och munskölj för att nu i 3 dagar fortsätter processen, så inget som kan färga av sig får jag äta eller dricka, som vin , kaffe äta hallon osv.... men ska nog klara mig i 3 dagar.
Men om det skulle vara akut kaffe sugen kunde jag dricka lite och sedan borsta med tandkrämen direkt.
Känner lite sug nu faktiskt efter kaffe, brukar ju vara mitt allt på morgonen, men ska man vara fin får man lida pin.
Här kommer bilder före.
 
 
 
 
Och så kommer bilder efter igår.....ska ta fler bilder efter 3 dagar och se om det har gjort någon skillnad från idag
 
 
 
Visst är det skillnad....känns mycket fräschare i munnen, även om jag inte hade så gula innan mot vad andra kan ha.
 
 
En glad och nöjd gammal kärring hihihih
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Briliant Smile, bleka tänder, tandblekning