Bloggfri helg

Oj vad helgen har gått fort.
Har varit skönt att vara bloggfri.
Har kommit igång med Power-walk och jag kan säga att det känns i benen.
Har varit kallt och blåsigt men vad gör det......man kan ju gå ändå.
Med härlig musik i öronen så känns det inte så jobbigt.
 
Har även varit duktig med maten..........äter mycket sallad och nyttiga saker.
Något jag är dålig på det är att dricka mycket, som de säger att man ska göra.
Men gör jag det springer jag på toa hela tiden och hur jobbigt är inte det då??  hihi
Denna veckan har vi en röd dag, en liten paus, vilket resulterar till mer stress de andra dagarna hihih.
 
Ska både fixa håret och naglarna denna veckan...............en helrenovering hihi.
Ska bli skönt att få det gjort.
Just nu är mina naglar så långa att det är jobbigt att använda iphonen hihi, vilket världsproblem.