Idag snöar det

Biltaket är alldeles vit, snön har kommit och det är kallt idag.
 
Har lite beslutångest över vilka stövlar jag ska ha till i kväll.
Har köpt en ny klänning på Cassel, svart med lite guldpaljetter under brösten i ett resår samt på axlarna.
Skirt tyg över underkjolen som gör att det blir snyggt fall.
 
Tänkte först ta mina Jeffrey Campell stövlar, men kan tycka att det blir för tuff stil till en "fin klänning" har andra som är spetsiga men känns så omoderna sedan har ja ett par helt lackade, ja vilka tunga beslut man ska ta ibland hihihi. 
 
 
 
 
 
Suddiga bilderna blev, det är nog för jag har beskurit dem lite.
När jag tittar på bilderna vill jag nog inte ha de lackade
1 mindre att välja på hihih.
 
Vilken tycker ni jag ska välja?
 
 
 
#1 - - Andrew Nilsson:

Dom spetsiga tycker jag passar bäst till klänningen :)

Svar: Tack för svar.....ja de är nog snyggast va??Trevlig helg :o)
koksbloggen.blogg.se