Ambulans och Ventilation

Jag ligger pall ner i soffan, ingen bra tajming just nu.
Hade ambulans här i fredags morgon då jag blev tillsagd att ringa 112. Jag har i onsdags och torsdags haft kraftiga dubbelslag och hade ett tryck på bröstet. De tog EKG på mig men det såg bra ut, vilade hela fredagen men var kraftlös och svag. Åkte till närakuten på kvälken för att ta lite prover. De såg bra ut tack och lov. Men det har varit stressigt i 2 veckor nu så de tror det är stressrelaterat eller jag har virus i kroppen. Idag känner jag mig fortfarande svag och trött. Så irriterande och frustrerande att inte orka göra något, speciellt när vi har så mycket att göra.
 
Min duktiga man håller på för fullt, idag installerar han ventilation som måste dras från vår nya tvättstuga genom vårt kök. Detta måste göras innan vi målar väggarna. Kommer ju få bygga in rören och lådan måste spacklas mm. 
 
 
 
 
 
 
 
Fått hem lite prover på bänkskiva