Outfit

I lördags var det kalas igen hos oss, så tyckte det var kul och läge att testa ett av de plaggen jag beställde på Fanny Michel.
Snabb leverans, helt suveränt.
Allt passade utom de svarta vaxade byxorna, hålet för att få in foten var för litet, har beställd ny storlek men vet inte om det har någon betydelse eller de är så smala just där.
Får se, annars får jag skicka tillbaka den med.
 
Men tog på mig jeansen, tröjan, bootsen och min kofta.
Helnöjd och satt perfekt!!
 
 
Sååå fina presenter vi fick, blev så glad, och att träffa alla var så otroligt mysigt.
Ska se om jag hinner fota presenterna.
Härliga handdukar till vårt nya badrum , jättefina blommor, en hel korg med massa gotti gott i, den kan jag ju inte foto förstår, redan packat upp, men det var allt från vin till kex, ostar, frukter, selleri hihi.
Presentkort, skjortor, väska mm.
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: Fanny Michel, boots, jeans mörka, lång kofta, svarta byxor, vaxade byxor
#1 - - Anonym:

Så snygg du är!!!

Svar: Hihi tack :o)
koksbloggen.blogg.se