Snökaos

Alltså vilket snökaos idag. Var inte plogat utanför huset så det blev att ta sats ut och köra över gupp i en jäkla fart. Sedan sprang jag ut på stora vägen och stoppa trafiken så min stackars influensa sjuka man fick köra ut i snabb fart för att komma ut på stora vägen. Sedan hoppa jag in och körde till jobb. Min man fick in till sängen igen och kurera sig. Tog 2 timmar till jobb, kröp på motorvägen i 10-20 km/h. Ena körbanan var isbana och den andra var iallafall spår som man kunde köra i. Aldrig varit med om värre snökaos. När jag äntligen kom fram efter 9 så hade de inte hunnit ploga vår parkering. Men det tog 30 min sedan var han här. 
Tog bilder på innan plogning och efter så ser nu hur sjukt mycket snö vi fick inatt.
 
 
En tokjöns på jobb som körde in på parkeringen hihi.
 
 
 
Jag fick ställa min bil utanför på gatan, jag riskerade inte att fastna efter 2 tim körning.
 
Äntligen plogat!!
 
 
Har ni oxå fått så sjukt mycket snö??