Fix på ovanvåningen

Då hittade jag äntligen ett bord och en matta till ovanvåningen.
Nu ska det bara till en TV bänk och lite inredning.
Molly är alltid med, hon inviger alla våra nya grejor direkt.
Satte upp tomtar på fönsterkarmarna, hur många gånger tror ni att vi har fått säga till henne?
 
Undrar hur det blir när vi sätter in granen hihihi.
 
Helgen har varit fullt med aktiviteter, förutom fix på ovanvåningen har jag putsat fönsterna på utsidan, var ju sol och lite mildare väder igår så perfekt putsväder. Körde ett litet ben pass i lördags på Nordic, krängt i mig min dagliga Lussebulle, blivit ett begär hihi.
Kopplade in det sista i badrummet, städat, myst, sorterat, slängt och druckit skumpa.
 
Hade inbokat en tid hos frissan i fredags men fick ett sms på torsdag kväll att hon var sjuk.
Bad henne ringa mig och boka en ny tid idag, men hon har inte hört av sig vilket jag tar som att hon fortfarande är sjuk.
Har ju liksom en utväxt som är sådär fin att ha på julafton och det var inga andra som hade en tid att hjälpa mig innan jul, så vet inte hur det blir.
Överlever väl men kanske inte så kul hade ju bokat i god tid innan, men att bli sjuk är ju inget att göra något åt.
 
 
 
 
 
Farligt goda dessa lussebullar med saffran!!
 
 
Händer ju att hon sover också ibland, inte bara bus, min lilla sötnos.