Orolig i kroppen

Kommit hem en ytterligare dag med letande utan hund. Nu borde du väl vara hungrig och börja ty dig till någon?!?!
 
Blev hämtpizza och en cider till middag.
Sedan kunde jag inte sitta still, jobbigt måste göra något hela tiden. Fick hämtat jullådorna och se vad jag kan ha i huset. Måste köpa mer, räcker inte nu till alla fönsterna. 
Fick upp lite av det jag hade. Har köpt ljusslingor för ett tag sedan som jag ska hissa upp i flaggstången.
 
Har oxå varit och mörkat ner mitt hår ytterligare, blondintiden är över. Tycker det blev snyggt faktiskt.
 
Hoppas ni har en mysig lördag!!
Vi ska köra en sväng i morgon med, vi hoppas han återkommer till gården, fast det har ju regnat kolossalt mycket vilket tar bort även hans egna spår, så de kan han inte följa efter för att komma tillbaka. Men de ska ha en inbyggd kompass säger man, vet inte om det stämmer. 
 
 
 
 
#1 - - Adam:

Hoppas hunden kommer hem snart! så han kan käka julmat:-)

Svar: Åh tack, ja han älskar ju köttbullar och prinskorv. Han är ett riktigt matvrak. Det är tid nu tycker jag, han borde vara hungrig och ty sig till någon nu. :o)
koksbloggen.blogg.se

#2 - - Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Har din hund sprungit bort? :O Nej, vad hemskt! Hoppas ni hittar den!

Svar: Ja, det har gått en vecka nu, vi är så ledsna hela familjen. :(
koksbloggen.blogg.se

#3 - - Mirre:

vart jättefint håret

Svar: Tack fina du :o)
koksbloggen.blogg.se

#4 - - Maria:

Åh, så hemskt...hoppas verkligen han kommer hem snart
Kram

Svar: Usch ja det hoppas vi med, idag är det riktigt skitväder, storm och regn, man undrar ju var han är och hur han mår den lille söte vovven :( fruktansvärt jobbigt att inte veta, kram
koksbloggen.blogg.se