Deffa

Det är mycket snack idag om att man ska deffa.....och jag är ju inte sämre än alla andra jag har ju också tänkt på det men mer än så har det inte blivit.
Men funderar att 2ggr per vecka att man bara ska äta soppa. Jag har ju ett överskott med fett på min mage och för att blir kvitt detta måste jag gå ner i vikt, det går ju inte att försöka bli av med fettet för att man gör situps, man måste ner i fettprocent i hela kroppen för att det ska ta på magen. Går inte att punktförbränna, synd, annars tycker jag att det är inte så farligt på övriga kroppen, men magen är och har varit ett problem sedan jag opererade mig för Endometrios, de öppna hela magen och då skär de ju av musklerna rakt över och det är ju inte alltid så att alla musklerna hittar tillbaks och att de går ihop igen så därför har jag svårt för att träna magen. Därför är det nog tyvärr det enda som hjälper att gå ner i vikt.
Ska försöka tänka lite i helgen hur jag ska lägga upp det samt att fixa till lite soppor som man kan ta med till lunch.
 
Drömmen är ju att ha en sådan här mage.