Bloggdags

Har haft fullt upp så har inte hunnit blogga.
Berättade nog inte att vi var och tittade på hus i söndags men det var en besvikelse, men när vi var där sade mäklaren att han hade en tomt med ett gamalt fritidshus nära havet.
Vi blev eld och lågor och åkte direkt dit, vi förälskade oss och kontaktade mäklaren på måndag, naturligtvis var det fler som var intresserade som alltid när vi tittar på något och idag har budet gått upp med 850 000.-, sjukt, är väl inte slut än finns ju en dag idag. Det var den drömmen att se sitt hus byggas på den tomten.
Fattar inte detta att vissa hus kan ligga kvar vecka för vecka och ingen vill ha, och det vi vill ha vill alla andra också ha.
Jag menar det är ju inte bara tomt man ska köpa utan sedan kommer kostnader för anslutning, riva det gamla samt fylla igen källaren, bygga nytt, ja då är man uppe med en kostnad för huset med 7 500 000.-. Det är det inte värt.
Blir deppad..................
 
Skönt det är fredag idag.........min grabb har träffat en ny tjej och kommer hem till oss ikväll och ska sova över.
Så det får bli tacos för hela slanten.
 
Tränade igår och provade en ny maskin för rygg och axlar.............jag har ONT idag kan jag säga.
Blir värre imorgon.
På söndag är det dags att fylla på fransarna igen...denna gången har jag tappat rätt så mångafransar på det vänstra ögat, ser lite glest ut, men fyller på med egen mascara så blir mina egna svartare och det syns inte så mycket.
 
Maskinen ser nästan ut som denna.