Freeedag

Skönt med fredag.
Blir en mindre jobbedag idag tänkte jag.
 
Jag har bestämt mig för att testa Body Pump idag.
Har kört dessa pass för några år sedan men slutade för att jag fick ont i mitt knä.
Men känner att jag behöver lite inspiration till min styrketräning, blir lite svårt att mottivera sig när man tränar ensam till att gå på gymmet och sedan känner jag att mina muskler inte utvecklas riktigt.
Då tänkte jag att det kan vara bra att vara med på några pass för att se nya övningar och kanske få lite träningsvärk i andra muskler än de man tränat själv.
Klokt va???
 
Jag hade beställt lite smått och gott med smink och skönhetsprodukter, fick hem det förra veckan.
Alltid roligt med paket, nästan som julafton.
 
Imorgon kör mannen min Bockstensturen, man får ju följa med och heja lite.
Söndag är det kalas, en 20 åring har fyllt år.
Så helgen är spikad med aktiviteter.
Ha en skön fredag.